2040380555 |
araEscric. L'aprenentatge inicial de l'escriptura |
2019-2020 |
Cicle de conferències. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
10/10/2019 - 16/1/2020 (15 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
CRP Ciutat de Badalona |
|
Av. Maresme, 192-212 (Badalona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Tipus activitat |
AIES araEscric. L'aprenentatge inicial de l'escriptura
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Cicle de 6 conferències adreçades als docents d'EI i CI. Tot i que cada conferència tracta un tema diferent, es complementen i tot el cicle dóna una visió general de l'ensenyament aprenentatge de l'escriptura.
|
| |
Objectius |
Compartir els nivells de comprensió lectora.
Identificar i elaborar activitats que requereixin diversos nivells de comprensió lectora.
Relacionar els nivells de comprensió lectora amb l’adquisició de coneixement a les àrees o matèries.
|
| |
Continguts |
Nivells de comprensió: literal, inferencial, profunda o crítica
Ensenyament dels nivells de comprensió lectora: intervenció docent i activitats.
Lectura crítica a les matèries (especialment a secundària)
Nivells de comprensió i avaluació de la comprensió lectora
|
| |
Formador/a |
Gemma Doncel
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Elaboració de propostes i recull d’orientacions per a la planificació del temps de lectura.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres de primària (educació infantil i cicle inicial).
|
| |
E-mail |
crp-badalona@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
10/10/2019 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dijous |
24/10/2019 |
1730 |
1930 |
Sessió 3 |
dijous |
07/11/2019 |
1730 |
1930 |
Sessió 4 |
dijous |
21/11/2019 |
1730 |
1930 |
Sessió 5 |
dijous |
12/12/2019 |
1730 |
1930 |
Sessió 6 |
dijous |
16/01/2020 |
1730 |
1930 |
|
| |